Musicals en One Act

16-12-2017

Begin november hadden we de schoolmusical: Seussical the Musical. Een groot succes en ik heb heel veel plezier gehad met cast en crew, hoewel ik de laatste twee voorstelling niet meedeed. Ik was Bird Girl #3. Ainsworth is zo klein dat een musical in de krant goed besproken werd! Op de foto hieronder ben ik links in de middelste rij.

Niet veel later, op 12 november, ging ik met de band en het koor van de high school en junior high naar Omaha om The Little Mermaid muscial te zien! 

Het was magisch om de musical te zien in het prachtige Orpheum theatre in Omaha


 

De rest van de maand november en het begin van december werkte de One Act cast, een andere groep dan de musical cast, aan ons toneelstuk van 30 minuten. Het toneelstuk heet The Dark Road en is geschreven door Laura Lundgren Smith en gaat over een jonge vrouw die in een concentratiekamp Ravensbrück werkte en in 1946 ter dood was veroordeeld. Het verhaal werd verteld met behulp van flashbacks naar het kamp met de gevangenen en haar zusje.  Ik was gevangene #3.

One Act is een competitieve vorm van kunst, dus we hadden zowel een Southwest Conference als een Districts wedstrijd. In districts werden we zesde, maar we hebben ons best gedaan en alles gegeven.

© 2017 Reisblog van Machteld. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin