7 augustus 2017

08-08-2017

ER STAAT EEN PAARD IN DE GANG!*

*Er stond een koe in de weg toen we in de ochtend richting Ainsworth gingen. De auto stond in de garage en de honden en de koe stonden pal voor de uitgang.


Vandaag hebben we onze roosters opgehaald. De enige verplichte vakken die ik had waren Engels en American history (en mijn host family heeft me aangespoord om een Agriculture class te nemen). Dus hier is mijn rooster, het bovenste gedeelte is het eerste semester, het onderste gedeelte is het tweede semester. De Ag. class is Natural Resources/Wildlife Management. Door het volgen van dit vak ben ik lid van de FFA (Future Farmers of America), wat vooral inhoud dat we leuke activiteiten doen, zoals tubing op de rivier donderdag 10 augustus.


EERSTE GOLFTRAINING! 7 augustus 2017 had ik mijn eerste golftraing met het schoolteam van Ainsworth high school. Het team bestaat in totaal uit zeven meisjes, maar we waren met vijf voor de eerste training. 

Twee hadden al eerder voor de school gegolfd: Becca en Nathalie. Drie hadden nog nooit gegolft: Marley, Hanna en ik. Samen met de coach (miss Lutter heeft een geweldig gevoel voor humor, dus ik heb er het volste vertrouwen in dat het een mooi seizoen wordt) gingen we met een busje naar de golfbaan van Ainsworth, waar ik de komende weken elke namiddag zal doorbrengen. Training is namelijk elke schooldag van 15.45 uur tot 18.30 uur, behalve op woensdag, dan trainen we tot 18.00 uur. 

Maar waar trainen we dan voor, zal je wel denken. Nou, dat is simpel: wedstrijden tegen andere scholen uit de buurt. Onze eerste wedstrijd is op 17 augustus en de laatste volgens mij ergens eind september of oktober. We hebben soms twee wedstrijden per week, op schooldagen (= geen school), jammer genoeg is het maximum aantal leerlingen per wedstrijddag vijf of zes, dus er is altijd iemand die thuis moet blijven =(naar school moet gaan).

© 2017 Reisblog van Machteld. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin