5 augustus 2017

05-08-2017

Vandaag was een heerlijk rustige dag, dus ik heb de tijd genomen om deze blog op te stellen en de eerste posts te plaatsen. 

Ik kan jullie verder ook nog wel wat vertellen over mijn tijd hier. Zo aten we dinsdagavond (1 augustus) spaghetti. Nu is jullie vraag, waarom begin je hierover? Nou, dat is omdat we tot vrijdag (4 augustus) van de overblijfselen hebben kunnen genieten! "Leftovers" is niet iets waar ik al aan gewend was, maar we hebben nu noodlesoep in de koelkast staan, dus dat zal snel veranderen! :)

Ik weet niet hoeveel ik ga bloggen, maar ik ga zeker proberen jullie up to date te houden!

© 2017 Reisblog van Machteld. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin