31 juli 2017

05-08-2017

De wekker ging om 3.30 uur. 's middags? Nee. 's ochtends! Om 4.15 uur waren we in de lobby en om 4.30 zaten we in het busje naar het vliegveld. Eenmaal op het vliegveld mocht ik als eerste mijn koffer inchecken, omdat mijn vlucht als eerste vertrok (7.00 uur). Eén klein probleempje: ik moest $25 betalen voor mijn bagage, omdat ze die er niet bij boeken in de Verenigde Staten. Maar mijn bankpas deed het niet op hun apparaat. Gelukkig had één van de anderen wel een pas die werkte, dus ik heb haar terugbetaald (ze accepteerden geen cash bij de incheckbalie).

En toen kwam de doane. Wat een rij! Het was bijna 6.15 uur toen ik daar eindelijk vandaan was. Het boarden begon om 6.30 uur. Gelukkig heb ik nog tegen een aantal gedag kunnen zeggen daarvoor. Ik zat namelijk als enige van STS in het vliegtuig naar Dallas. Vier anderen zaten in hetzelfde vliegtuig van Dallas naar Grand Island, Nebraska. De vlucht naar Dallas was een uur of vier lang en ik was blij verrast toen ik erachterkwam dat ik films kon kijken tijdens de vlucht. De vlucht naar Grand Island was ongeveer een uur lang, waarna Hanna en ik werden opgewacht door ons gastgezin: gastmoeder Laurel en gastvader Loren. Hanna staat naast Laurel en ik naast Loren, dus de borden zijn verwisseld, maar dat maakt natuurlijk niet uit. ;)

Na onze aankomst vroegen ze of we wilden shoppen, maar ik stond tegen die tijd te beven op mijn benen en het enige wat ik wilde was slapen. Dus we aten wat en gingen op pad.

Onderweg hadden we nog één tussenstop: bij het huis van Dave en Jen Busch, onze regional en local coordinator. We troffen alleen Dave en zijn kinderen, maar het was gezellig even en al snel waren we weer op pad en ik werd niet weer wakker voor we aankwamen. 

Laurel en Loren wonen op een boederij/ranch met een heleboel hectaren land dat ze bewerken, vee, 3 paarden, 4 honden en een éénjarige pony.

Hanna en ik delen een kamer in de kelder, met om de hoek onze eigen badkamer. We hebben allebei een tweepersoonsbed en een eigen kledingkast. Nadat we uitgepakt hadden ben ik gaan slapen.


© 2017 Reisblog van Machteld. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin