3 augustus 2017

05-08-2017

Hanna en ik hebben onze gastvader Loren 's ochtends geholpen met wat werk bij het land. De twee puppy's waren er ook bij: Ron en Hermoine (ja, zoals de Harry Potter personages :)) Al dagen was het enige wat ze deden tegen ons opsrpingen, maar toen we eenmaal in de pick-up zaten, werden ze zo rustig en uiteindelijk vielen ze in slaap. De hond links is Hermoine en derechts is Ron.

Die middag was echt geweldig: we gingen paardrijden! Ik rij al 12 jaar paard, maar dit was de eerste keer dat ik op een western zadel zat. Het was echt geweldig. We gingen met ons drieën op buitenrit. Dit was de eerste keer in tijden dat ik zonder bodyprotector reed en de eerste keer dat ik zonder cap op reed. Maar wat was het het waard. De wind in de haren en eindeloos uitzicht.


Die avond moesten Hanna en ik nog even met Laurel naar school, voor de "Fall sports meeting" waarbij werd uitgelegd aan welke regels we ons als sportteam moesten houden. Daar ontmoetten we ook nog een paar andere meisjes en de coach waarmee we gaan golfen. 

© 2017 Reisblog van Machteld. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin