2 augustus 2017

05-08-2017

SCHOOL!! 

Op woensdag 2 augustus zijn Hanna en ik met Laurel naar mrs. Schlueter gegaan om ons lesrooster op te zetten voor komend semester. En Hanna en ik hebben een sport voor de herfst gekozen: GOLF! Met zes andere meisjes gaan we dit seizoen golfen. En nu even eerlijk: ik heb nog nooit echt gegolft (behalve mini golf), dus dat gaat erg interessant worden!

Maandag is de eerste training, dus we zullen zien wat ik ervan bak. :)

Later die dag kwam ik erachter dat mijn pinpas hier niet werkt bij een ATM, in de winkel heb ik m nog niet geprobeerd, maar ik heb waarschijnlijk een nieuwe pas nodig, bij een bank hier.

We hadden lunch bij de Pizza Hut, waar ik erachter kwam dat er zoiets als 'taco pizza' bestaat.

Die middag hadden we ook onze "physicals", een afspraak bij de huisarts hier om te bekijken of ik fit genoeg ben om hier te sporten. Die zag ik niet aankomen na alles wat ik al voor STS gedaan had. Ik was in Sneek al naar de huisarts geweest voor en "health statement" en een aantal vaccinaties heb ik gehaald in het ziekenhuis. Gelukkig was het niets bijzonders, maar het duurde wel een tijdje voor ze met me klaar waren, en toen moest de dokter ook nog naar Hanna. Uiteindelijk was het 15.00 uur voordat we weer weg konden gaan.

Die avond gingen Hanna en ik mee naar een klein bijbelkring van Laurel en Loren (ze waren met drie personen). Het was erg indrukwekkend om te merken hoe religieus ze zijn (niet dat we dat anders niet merken, ze bidden namelijk voor elke maaltijd), maar de terugweg bood prachtige kansen voor foto's: de zonsondergang was prachtig.



© 2017 Reisblog van Machteld. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin