1 augustus 2017

05-08-2017

Hoewel de reis me nog steeds moe maakte, was de nachtrust erg goed voor me . Rond negen uur aten we ons ontbijt (PANCAKES!) en niet veel later begon het dagprogramma dat Laurel voor ons had opgesteld.

We begonnen bij Viaero, de telefoonwinkel, voor nieuwe simkaarten. Mijn telefoon had iets meer overtuiging nodig, maar uiteindelijk accepteerde hij de nieuwe simkaart, nadat ik later die dag nog eens teruggegaan was. Ik heb nu zowel een Amerikaans als Nederlands nummer waarop ik bereikt kan worden. Want hoewel er een nieuwe simkaart in zit, is mijn telefoon kennelijk nog steeds te bereiken met mijn Nederlandse nummer via Whatsapp.


Na Viaero gingen we naar de bibliotheek, waar Hanna en ik nu allebei lid zijn. Daarna hebben we in de winkel van Laurel kussenslopen genaaid! 

© 2017 Reisblog van Machteld. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin